måndag 2 augusti 2010





I slutet på förra veckan skickades detta härliga paket till Amanda i Uppsala, jag hoppas att hon gillar det och att hon finner inspiration att göra något skoj av det!


Själv fick jag ett jätte fint melerat garn nystan ifrån Ylva i Märsta, och massor av the i alla möjliga former. Det skall bli jätte spännande att testa flera av dem, när the säsongen börjar.... när det blir kallare om kvällarna. Till och med Joel tyckte att detta byte med the och garn var trevligt eftersom Ylva även skickat med the som var av söt lakris! Tack Ulrika på stickamera.se för ett väldigt trevligt och skojigt byte, garn och te.


Bilder på mitt nystan och det som är på G av det kommer....

1 kommentar:

  1. Hej!
    Jag fick paketet igår. Tack så hemskt mycket för det fina garnet och téet. Jag ska genast smaka på det!

    SvaraRadera