måndag 27 februari 2012

Vinterbyte

Nu är det skickat, för några dagar sedan.....

....till centrala Stockholm,
Ett paket med känsla av apelsin, kanel & varm choklad!

Härligt garn i mjuk melering av vackert grön, lite vintervitt och en touch av brun härlig kanel i mohair, ull, alpaca med mera.

Underbar choklad att njuta drickandes, en skön vintrig, värmande badbomb, ett litet sött grönskimrande armband och ett mysigt brunmelerat ljus!

Hoppas att mottagaren blir glad för detta, det skulle jag ha blivit, mycket glad!!!

3 kommentarer:

  1. oh!!!
    det låter som ett paket helt i min smak :)
    törs man hoppas på att det är till mig??? har juh inte fått nåt paket än *ler*
    kraMyz

    SvaraRadera
  2. Det kom till mig! Tack snälla Neli Pelerina för det fantastiska paketet. Jag har lagt upp det på min blog signesfrivoliteter.blogspot.com så att alla ska kunna se så många fina saker du skickat till mig. Nu ska jag kika runt på din fina blog och ta för mig av dina idéer och tankar.
    Tack igen!
    Hälsningar till dig från mig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att du tyckte om paketet, det var skoj att skapa!
      Hoppas att du hittade intressanta saker hos mig och att du återkommer!
      Anneli

      Radera