onsdag 30 maj 2012

Garn och te 8


Nu är mitt "sommriga" garn och te paket påväg till Norrland. Jätteskoj att få skicka dit för ovanlighetens skull!
Jag hoppas att min byteskompis blir glad av detta välfyllda paket, det skulle jag blivit!
Det innehåller så mycket, smått och gott..
Härligt somrigt garn, ett te som för tankarna till denna tid som är nu, några härliga doftande ljus, karameller och en annorlunda liten fingerborg. Den sist nämda för att min bytes kompis samlar på sådanna och jag var ju bara tvungen att hitta på något med det. Jag tänkte dock att jag skulle kunna hitta någon annorlunda, för det ska de vara - annorlunda, fingerborg någonstans. Men det var verkligen lättare sagt än gjort! Så... Så eftersom det inte lyckades så bra fick det bli en som blev lite pimpad av mig istället. Hoppas verkligen att hon gillar den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar