söndag 27 maj 2012

På stickorna...

Tänkte börja med en ny, eller ny och ny men en ny flik i alla fall och berätta vad jag har på stickorna just nu. Dels för att lägga fokus på vad jag håller på med. Mest för min egen skull. För jag har ju en otrolig förmåga att kasta mig vidare in i nya projekt innan jag är klar med det jag redan håller på med.
Fast jag tycker jag har blivit bättre på det. Eller åtminstone blir fler saker klara. Så är det nog...

Och om jag lyckas få till det så kommer det finnas här brevid också.

På stickorna just nu....

        
Min Gratitude. Stickas i ett jättefint, tunt bomullsgarn svagt melerat i ljusgrönt, havsgrönt och en blåturkos. Helt underbart garn!

2 kommentarer:

  1. Hejsan!
    Och tack för det fantastiskt fina paketet jag fick i brevlådan idag! Det började direkt snurra runt lite idéer i huvudet...hmm...
    Ska strax åka på stickcafé, men sen ska jag lägga upp en bild på det fina paketet.
    TACK än en gång! Och välkommen in till mig fler gånger.
    /Ann-Britt

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!
      Vad skoj att du gillade det! Det var riktigt skoj att plocka ihop! Det där med fingerborgen vart en väldigt rolig grej för mig att "bara" genomföra. Hoppas att du uppakattade gesten och inte tog illa upp. Och ett stort tack för att du vill följa min blogg, det uppskattar jag verkligen! Jag följer din också, den är superfin och mycket inspirerande!
      Kram!

      Radera