onsdag 9 maj 2012

Garn & te 8

Nu har det kommit...


....detta underbara paket kom till mig!
Ifrån Ingvor, farmorpysselh.blogspot.com
Tusen tack!!!

Det är ett helt underbart paket med 3 nystan Drops Delight i en färgställning, som inte jag sett tidigare, och som är jätte vacker!

Jag funderar nästan på att ta de till ena färgen i min Offe istället för det jag tidigare tänkt. Dessa och en enfärgad brun, det vore väl snyggt?
2 nystan Drops Alaska, ljusgrå, var också med. De var kul att få. Jag har ju själv jätte svårt att införskaffa mig enfärgade garner och då är det ju perfekt att få!
Kommer säkert att bli nåt snyggt av såsmåningom.

En chokladkaka från Lindt, var också med, med crème brûlée smak. Den sukade sambon efter direkt när han såg den ~ han är galen i crème brûlée!
Jag får se om jag delar med mig!
En härlig påse Lust & Fägring´s te ~ Mums!
Och en liten söt påse med guldiga knappar, kan alltid bli nåt spännade!

Och så denna söta mus!
Tusen tack än en gång Ingvor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar