torsdag 27 februari 2014

Syfestivalen och en del till...

Nu har det gått ett tag, det har varit syfestival, sportlov och mycket mer. Här är lite go bitar.
Detta är det godis jag kom hem med ifrån syfestivalen. 
Mums mums!

Ulltyg till mitt broderande, härligt färgat ullgarn från Limmo design som troligtvis kommer bli en härlig sjal, fina pärlor och svarta pärlor till min black death ~ sjal, lite färg ifrån Färgkraft som jag ska ha roligt med, några fler nystan garn och en jättefin liten sax som kommer att bli ett snyggt smycke!


Min Black death ~ sjal är klar! 
Den vart jättebra, en ny favorit!
Och det vart pärlor i spetskanten längs ut och den allra längst ut är blank, de andra är matta. 

Jag stickar även vidare på min OS ~ stickning, 
To Russia with Love


Hjärtat är mitt eget påhitt och finns precis mitt på sjalen. Även om OS är slut så har sjalen inte blivit riktigt klar....
Men det kommer ju ett paralympics snart som man självklart också kan sticka till och det visas dessutom på svensk tv!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar