måndag 3 februari 2014

En jobbig helg....

Jag vet inte varför men helgen har inte alls varit kul. Tröttsam, jobbig och luddig. Jag orkar inte tänka en tanke för det liksom går inte. Tanken liksom bara fastnar i det där luddet.. Och lite av de sviterna finns kvar ännu, det känns i kroppen. Under gårdagen fanns gråten där hela tiden närvarande och i påplockande i ytterkanten. Det är inte alls skoj, skoj är inte rätt ord - men jag hittar inget annat, just nu, att känna så eller för den delen vara sån. Jag vill ju vara en glad, med massor av ork och skoj mamma. Dessa dagar ger mig sånt oerhört dåligt samvete och det gör saker och ting så, så mycket bättre. Blää!!!  

Men jag ska i alla fall skriva och visa en försenad födelsedagspresent som jag fick av min äldste. det var inte så att den inte var klar tills jag fyllde utan det snarare handlade om att den hade blivit kvar hos hans knyppelfröken, eller nåt åt det hållet.



Ett knypplat armband! Visst är det fint!!!
Han är jätte duktig och det är så skoj att han knypplar. 
Ett av mina -an i mitt liv som gör att jag vill finnas här.

1 kommentar:

  1. Det ligger mycket kärlek i hans arbete med pinnarna! Du ska vara en stolt mamma och se det ljusa som finns varje dag... Megakramizar från din vän Lena

    SvaraRadera